!! SLUNEČNÍ BRÝLE VŠECH TYPŮ !!

Brýle sportovní , cyklistické , lyžařské , snowboardové , motorkářské , stylové , retro
tel: 724 547 743, 734 144 059
web: www.x-loop.cz email: kedoeyewear@seznam.cz
Reklamační řád
SORTIMENT
XLoop
Wayfarer
Virage
Relax
Razier
R2
Polarizační
Ostatní
Lyžařské
Kleo
Khan Sunglasses
Giselle
Doplňky
Dětské brýle
Choppers
CG / DG
Biohazard
1) Kontaktní údaje prodávajícího
Provozovatel: Ing. Lenka Kerhartová
Sídlo a kontaktní adresa: Chrašická 357, 538 51 Chrast
IČ: 86972995
Provozovatel je zapsán v živnostenském rejstříku, Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Městský úřad Chrudim
Nejsme plátci DPH!
Telefon: 734 144 059, 724 547 743
Email: kedoeyewear@seznam.cz
2) Informace
Seznam zboží v tomto internetovém obchodě je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě objednávky nebo dotazu kupujícího.
K objednání kupující vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.
3) Potvrzení objednávky
K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.
Objednávku Vám potvrdíme emailem nebo telefonicky. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat (zboží není skladově dostupné, je v jiné barevné variantě apod)
4) Způsoby platby a dopravy
Platba na účet předem (bankovním převodem) - balík (česká pošta)

Platbu provedete předem na náš účet 2300725256 / 2010 - u FIO Banky.
Náklady na dopravu nese kupující. Při platbě převodem na účet bude k ceně zboží připočteno paušální poštovné 80,- Kč. Balné neúčtujeme.
Vždy uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky a platbu provádějte až Vás vyzveme! (je např. možné že Vámi objednané zboží nebude momentálně k dispozici).

Hotově při převzetí - dobírka (česká pošta)

Náklady na dopravu nese kupující. Náklady na dopravu v případě zaslání dobírkou činí 125,- Kč. V případě zaslání jako Balík do ruky nebo Balík na poštu činí poštovné 150,- Kč. Zboží zaplatíte hotově při převzetí od dopravce. Balné neúčtujeme. Poštovné do zahraničí Vám sdělíme dle aktuálního ceníku České pošty.

Osobní odběr zboží

Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí telefonické domluvě. Balné ani jiné manipulační poplatky neúčtujeme.
"Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku a zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

5) Dodací lhůta
Dodací lhůta je od 2 - 10 dnů, není-li uvedeno jinak. Standardně zboží dodáváme do jednoho týdne. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Sledujte proto prosím aktualizace objednávek poslaných na Váš email.
6) Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
7) Odstoupení od smlouvy (vrácení objednávky)
V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Odešlete prosím mailem na kedoeyewear@seznam.cz a následně přibalte ke zboží.
  • Zboží odešlete zpět na vlastní náklady na adresu: Ing. Lenka Kerhartová, Chrašická 357, 538 51 Chrast, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
  • Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k poškození, opotřebení zboží, zboží není kompletní) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
8) Zákonná práva z vad
Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci má.
  • právo na bezplatnou opravu zboží
  • právo na odstranění vady dodáním příslušného dílu který byl poškozen vlivem výrobní vady
  • právo na přiměřenou slevu z kupní ceny
  • právo na dodání nového zboží je možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového zboží má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat.
  • právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti. Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat (viz. předchozí bod).
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nesprávným používáním nebo skladováním apod.

Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem zveřejněným zde na www.x-loop.cz a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád).

9) Ochrana osobních údajů
Vyplněním závazné objednávky internetového obchodu www.x-loop.cz kupující dává souhlas ke shromaždování a archivování osobních údajů a údajů o jeho nákupech. Internetový obchod www.x-loop.cz se zároveň zavazuje, že údaje, které mu kupující poskytne, využije výlučně pro potřeby prodávajícího související s plněním závazků vyplývajících z kupní smlouvy. Tyto údaje nebudou dále poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány.
10) Ostatní
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email:adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.
\n
NÁKUPNÍ KOŠÍK

prázdný (0)
Hledej
Přihlásit
Partnerské weby
Prepravnikprokone.cz
Alvida.cz
Websleva.cz
Abv-autodily.cz
Matracetop.cz
Masiv-nabytek.cz
Servispropsy.cz
Labu-clean.cz
© 2008 KEDO eyewear | Soukromí | Kontakt | O nás | Formy úhrady zboží |