!! SLUNEČNÍ BRÝLE VŠECH TYPŮ !!

Brýle sportovní , cyklistické , lyžařské , snowboardové , motorkářské , stylové , retro
tel: 724 547 743, 734 144 059
web: www.x-loop.cz email: kedoeyewear@seznam.cz
Reklamační řád
SORTIMENT
XLoop
Wayfarer
Virage
Relax
Razier
R2
Polarizační
Ostatní
Lyžařské
Kleo
Khan Sunglasses
Giselle
Doplňky
Dětské brýle
Choppers
CG / DG
Biohazard

I. Všeobecná ustanovení

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek provozovatele: Ing. Lenka Kerhartová se sídlem Mírová 357, 517 50 Častolovice, IČ: 86972995 a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo prodejka - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství).

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem uvedeným na záručním listě (prodejce).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

III. Záruční podmínky

I. Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená.

II. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit telefonicky (viz. kontakty), nebo e-mailem na adresu: kedoeyewear@seznam.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

III. Kupující může zboží reklamovat osobně, nebo odeslat poštou na adresu provozovatele.

IV. Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat na adresu internetového obchodu. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

V. Záruka se nevztahuje na následující vady:

  1. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  2. nesprávným nebo neodborným užíváním výrobku anebo jiným nesprávným jednáním uživatele
  3. prokazatelně nedovolenými zásahy do výrobku, mechanickým poškozením výrobku
  4. vady vzniklé nesprávným skladováním atd.

IV. Vyřízení reklamace

Postup při reklamaci

  1. informujte nás o reklamaci (e-mailem či písemně)
  2. zboží zašlete na naši adresu, nejlépe doporučeně, nikdy ne na dobírku
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu a telefonický (e-mailový) kontakt
  4. přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Prodávající vyrozumí kupujícího o způsobu vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží, případně o odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít. O vyřízení je zákazník informován e-mailem, který uvedl již při nákupu.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího e-mailem.

V. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1. 1. 2014 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.

\n
NÁKUPNÍ KOŠÍK

prázdný (0)
Hledej
Přihlásit
Partnerské weby
Prepravnikprokone.cz
Alvida.cz
Websleva.cz
Abv-autodily.cz
Matracetop.cz
Masiv-nabytek.cz
Servispropsy.cz
Labu-clean.cz
© 2008 KEDO eyewear | Soukromí | Kontakt | O nás | Formy úhrady zboží |